Ledig imorgon!

Hej hopp..
Nu är jag hemma och det har varit en låååång dag..ovanligt i mitt liv verkar det som.. eller inte..

Jag orkar inte riktigt skriva så mycket.. känner mig inte direkt motiverad just nu.. jag vet inte riktigt varför.. det har hänt så mycket de senaste dagarna och veckorna..och jag har slutat orka bry mig.. nu ska jag försöka flyta med och inte bry mig om vad som händer.. det som sker sker... så får det bli.. om jag börjar bry mig och lägger ner känslor på saker.. så blir jag bara sårad och besviken tillslut, så det känns knappt värt längre. Jag har haft en dålig dag kanske jag ska tillägga.. kanske därför jag låter lite nere.

Igår var bra.. det är precis så jag vill ha det.. det räcker liksom så.. bara veta att du finns där på gångavstånd känns underbart.. innerst inne så vill jag ju mer.. men nu kan jag nöja mig.. hellre för lite än att gå runt och fundera sönder händelser för att man vet för lite.. Tack för att du får mig att skratta.

Ser inte direkt fram emot imorgon.. jag vill inte vara elak.. men jag orkar bara inte ta allt snack.. jag orkar inte bry mig mer.. gör som ni vill..

Nu ska jag snart gå och nanna och läsa min grymma bok.. "En ö i havet"-serien... jag läste dem första gången när jag var 13 tror jag, men de är fortfarande skitbra!.. känns som lagom tung litteratur för mig just nu..

"Even God's children, they have to die"

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Det där lät deppigt :/

2008-04-08 @ 19:09:21
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0