Ögonglasfodral = Bella har svårt att prata normalt.

Shit vad jag har varit dålig på att skriva i helgen, men skit samma..

Hälsomässan igår var riktigt kass, för få utställare och för lite folk.. en riktig besvikelse tyvärr.. Det var en trevlig lördag förövrigt :) Jag och Asa åt middag.

Såhär fina var jag och Asa innan middagen. Såklart var jag för lat för att plocka upp kameran under själva middagen, men det kommer fler bilder när Asa lägger in sina.. då kan hela världen (eller de få som läser min blogg) få se min fina klänning som jag köpte för 19:50kr :P.. underbar!

Sen blev det så att Asa sov här inatt.. vi skulle jobba på projektet idag, men det gick inget vidare.. vi vaknade vid 11, gick upp vid 12.. vid 15 hade vi ätit frukost och klätt på oss.. vid 17 var vid hemma hos Asa och började.. sen vid 18:30 lagadevi mat och kollade på Sex and the city istället.. haha.. vi är bra på att vara effektiva :P

Nu ska jag nog fördriva lite tid vid datorn och sen försöka sova.. men eftersom jag sov så länge imorse så kan jag se mig om i stjärnorna om att somna under de närmaste timmarna..

P.s. Bebisen ska heta Emilia Maria Ottilia Edstam :) d.s

"And then you bring me home, afraid to find out that you're alone."

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Vad tråkigt att mässan va dålig :/

Fina ni va under middagen ;)

2008-04-07 @ 08:34:21
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0