Skaka rumpa

image86Jävlar vilken rolig kväll det var igår! Det blev spontanutgång med Asa. Jag åkte till henne på kvällen, vi gjorde iordning oss (hon gjorde iordning oss), drack lite äcklig sprit och sen drog vi in till stan. Planen var att gå till Vatra, men när vi gick förbi såg det bara ut som att det var puckon där inne. Så vi gick till helensparken, pratade lite, drack lite. Asa var inte sugen på att gå ut längre.. så jag tjatade lite.

Tillslut fick vi vet att Andreas var där, och då blev Asa plötsligt villig att gå dit igen (Sötnos! :D) Så vi går dit och umgås med honom lite.. och sen drar vi igång.. jag skakade så mycket rumpa (Försökte dansa) så att jag har träningsvärk i hela benen idag. Asa och Andreas tyckte att jag var konstigt, men shit vad kul jag hade. Jag blev också skuldfri igår. Asa sa att jag skulle få 100 kr om jag gick upp och dansade med en konstig kille.. sen höjde hon insattsen till skuldfri (135kr).. och då gjorde jag det.. skiiiitkul! :D

Sen gick Andreas hem.. så jag och Asa skakade ännu mer rumpa.. skoj som fasen!.. Underbar kväll gumman! Så härligt. Precis vad jag behövde. Kvällen avslutades med Donken och snack på rese. Bra skit!

Mums mums mums på killen i morgonrock.. så jävla söt! haha.. blir lätt att försöka träffa honom igen. På något sätt.

Sen på rese. Bara det lilla var precis vad jag behövde. En blick och ett leende.. det gör mig fortfarande glad :).. undrar vem han var.

Jag var galen igår, och det behövde jag! Yes!

"Alla som inte dansar är våldtäktsmän" (då stod han still :P)

Kommentarer
Postat av: Asa

DU
ÄR
GRYM

2008-04-27 @ 19:19:49
URL: http://annasarahjosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0