Välkommen till sekten där...

...alla har sex med alla, alla mår dåligt och ingen pratar med någon..

Idag har jag städat.. det känns som att det tog hela dagen.. och om det hade gjort det så skulle jag vara imponerad över min egen seghet, eftersom jag "städade" det mesta igårnatt.. men jag spenderade hela fördagen med att kolla på sex and the city.. och tänkte att jag var tvyngen att städa, men det får räknas som städning.. iaf för mig.

Har varit en jobbig dag förövrigt.. gillar inte detta alls.. träffade Asa nu en sväng på kvällen, och det var riktigt bra! Hade inte jag haft dig så hade jag aldrig varit så stark.. Visst nu har jag fått en "förklaring".. men det duger tyvärr inte.. vet inte om detta någonsin kommer att släppa.. det vore nog bra om det inte gjorde det.. Jag är Carrie, han är Big. (för alla som har sett satc)

Jag vill bara sova nu.. men jag sov för länge i morse och drack kaffe förut.. så nej nej.. men snart så..

Vi har kurs imorgon igen.. vad fasen ska vi ta upp?!?!

"Vem bryr sig om hur nätterna far?
Jag bryr mig inte ett spår.
Bara jag får ha mitt ansikte kvar,
dolt i min älsklings hår."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0