Drömmens värld

I natt (eller i morse) drömde jag en sjukt konstig dröm. J var intresserad av Asa.. och hennes J var det också.. Så Asas J säger "Det är mig hon vill ha, och så kommer det alltid att vara".. då springer J därifrån och jag springer efter och ropar efter honom, men han vägrar stanna... Jag skriker efter honom att Asas J bara ljuger, för det är inte sant. Att det är J hon gillar, men att hon inte vågar satsa för (och detta minns jag) "För du är ju inte världens säkraste kort".. Sen skrek vi på varandra jättelänge (minns inte vad vi bråkade om) och sen gick han.. Det fortsatte sen också i något höghus, men därifrån minns jag inte så mycket.

Vad fan? Jag drömmer så myclet konstigt.. men det här kändes bara sjukt.. vi stod vi någon jävla bäck också.. typ sumpmark.. väldigt jobbigt.. Jag minns att jag var så arg, men det handlade ju inte ens om mig.. jag förstår inte mig själv.

Jag försöker vara inställd på det värsta hela tiden.. men just nu känns det så bra.. jag har svårt att se på detta på riktigt.. Av erfarenhet vet jag att det kan försvinna lika fort som det kom, men nu hoppas jag verkligen på det bästa. Fast just nu vet jag inte vad det bästa är.

Nu ska jag gå och duscha för ikväll ska jag på BBQ med engelsmännen.. kan bli intressant.

"De säger att kärleken rår över livet.
Och att människan är kärleken tar man för givet.
Men vännen jag frågar dig ändå ikväll;
'Är det möjligt att älska, nån mer än sig själv?'"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0