Jag föll

Som sagt.. trevlig kväll i fredags... tyvärr inte alls som jag hade planerat den.. men bra ändå.. jag fick gå igenom ett helvete under dagen (Vill inte ens tänka på det) och sen blev det inte så.. jag gick genom eld och han vände och gick.. det gjorde mig så jävla förbannad.. men det fattade jag inte då.. då var jag full, så jag blev bara ledsen.. men sen höjdes humöret av en annan (tack).. det var precis vad jag behövde just då..

Emilias namnfest var jättefin.. fast det känns som att jag går runt i en dimma.. jag har verkligen ingen koll på något. jag vill inte ens börja tänka, för då kommer jag aldrig ur det.. Jag vill bara åka till Kreta NU!

Skräll, SKRÄLL att jag fick det svaret som jag fick.. det kunde jag räknat ut med min lillfingernagel... Det kommer aldrig kunna bli något seriöst för han kan aldrig bestämma sig.. Om han kunde vara mer som K var i fredags skulle vi inte ha några problem.. men så är det inte.

Dags för mig att nanna nu.. ska jobba kväll imorgon.. på en avdelning jag aldrig har varit på, ensam med en människa jag aldrig har träffat och 10 patienter jag aldrig har sett.. Känns inte direkt toppen.. Jag hatar poolen!

"Jag föll men inte fångade du mig, du vände och gick hemåt till dig.
Då jag krossades brutalt vände du dig inte om.
Fast du hade bett mig hoppa.
Fast du hade viskat 'kom'"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0