Jag säger bara jösses!

Bra helg, väldigt bra helg faktiskt.. Redan torsdagen var toppen, och sen har det bara blivit bättre sen dess.

Gårdagens fest kanske var lite avvikande från lyckohelgen under vissa perioder, men det var ändå en bra fest. Jag blev för full såklart (Mattias fel :P) och spydde bakom oskars bil.. jag känner mig nöjd med min insats :P.. Hemma hos Jimmy lyckas jag ramla på golvet, och ramla in i bokhyllan.. det var en bra fylla helt enkelt :P

Nu känner jag mig som 14 år igen.. Jag märkte det inte ens (Stridens hetta?) men sen bara var det där.. haha.. Helt sjukt!

Idag.. jag kan inte ens sätta ord på det.. helt otroligt.. jag låter det vara osagt..

Nu håller jag tummarna för att mitt vinnarstråk inte ska försvinna.. det är ju såhär det borde vara..

"I stundens hetta sägs flest sanningar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0