Mitt liv i ett nötskal

jag är fortfarande lite lat, för jag har inte riktigt orken att skriva ett långt inlägg.. mest för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva..

Jag var hos syskonen i helgen och fram till onsdag.. det var mysigt som vanligt.. Emilia blir bara sötare för varje gång.. Det var härligt att hinna umgås lite med syskonen utan föräldrarna också.. bara vara vi liksom.. det behövs.. synd bara att vi inte hinner med det oftare.

Torsdagen spenderades hos Asa i göteborg.. mys som vanligt.. riktigt skönt att träffas bara vi.. det behövdes verkligen.. hoppas att hon kommer hit ikväll..  Shiiit.. snart åker vi till Kreta.. om två veckor är vi där nu.. det känns helt sjukt!

Igår kom J hit.. det blev en bra kväll med mat, vin, Requiem for a dream och mys.. När han höll om mig i slutet av filmen.. just när det är som värst.. då kändes allt toppen.. vet inte om han kände det på sig, men just då var det alldeles rätt.
Ändå kan jag inte släppa loss.. någonstans under ytan känns det fel.. han vill nog inte detta egentligen. jag kommer aldrig kunna tro att han verkligen vill det. Jag vill ha en stämpel på oss, ett namn.. men det kommer nog bara att förstöra det vi har.. vad det nu är? 

Jag kan inte sticka under stolen med att ibland känns det perfekt. att det är såhär det ska vara hela tiden.. men ändå tvekar jag.

"Bella jag är också rädd, efter alla svek jag sett. Bella jag har också öppna sår"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0