Jag gick i fällan

Jag har sjuka muskelryckningar i benet.. mitt lår lever sitt eget liv här.. väldigt obehagligt måste jag säga.. jag kunde knappt somna igår p.g.a. detta...usch!

Helgen har varit ett rent helvete. Jag har varit jätteförkyld, jag har jobbat massor och jag har varit helt ensam.. mer ensam än de två veckorna när jag var ensam, för då hade jag inte kännt på hur det var med någon där.. Skit samma, I fredags när jag kom hem från jobbet och skulle sova trodde jag nästan att jag skulle hosta upp mina lungor... jag tyckte väldigt synd om mig själv kan jag lova. Jag var så nära att börja gråta.. jag blir verkligen ömklig när jag är sjuk, och allt som har hänt den senaste tiden gjorde det inte bättre.

Jag saknar Asa helt otroligt mycket också.. det är hur länge sen som helst vi sågs ordentligt bara vi. Förra helgen var vi båda lite distraherade.. Jag MÅSTE åka dit snart. Det får nog bli nästa vecka när jag är frisk och ledig.

På tal om ledighet så har jag bara 3 arbetsdagar kvar nu. Jag gör sista dagen på fredag, och det ska bli väldigt skönt. Samtidigt vore det härligt att ha något fast jobb till hösten, så att jag slapp gå som timanställd.. för det blir nog väldigt påfrestande. Snälla ge mig EN fast punkt i livet!

Jag är verkligen helt dum-.. jag kan inte ens lära av mina misstag.. jag kan sitta och läsa igenom massa gamla blogginlägg och inse att jag har gjort samma misstag hur många gånger som helst.. och ändå lär jag mig inte. Den  här gången kändes allt helt annorlunda, allt kändes som det ska göra, som det borde vara.. men som vanligt höll det inte speciellt länge.. nu är vi tillbaka på ruta ett igen.. och det känns inte som att jag orkar med det här fler gånger (det kommer jag garanterat att göra för jag lär mig ALDRIG!) han får det att verka så verkligt varje gång, och jag går på det varje gång som vanligt.. Nu kan det vara så att jag målar fan på väggen innan något har hänt, men signalerna känns igen allt för väl.. allt blir som vanligt igen,.. Jag är väl tillbaka lika glad som vanligt om några veckor när vår cirkel är tillbaka där.. Detta är nästan mer regelbundet än min mens.

"Förlåt för att det verkar som att jag beter mig som ett svin mot bella. Det är mer än vi vill visa".. mmm.. yeah right!.. Mer än vi vill visa någonsin.. ingen kommer någonsin att se..

Jag är lite irriterad nu, det kanske märks.. mest sur är jag på mig själv.. honom har jag så svårt att bli arg på.. det är jag som alltid går på allting, det är jag som alltid hoppas på för mycket, det är "mina förhoppningar" som han inte kan leva upp till (enligt honom)..

slå mig snälla för jag måste sluta!

Kommentarer
Postat av: Asa

Gumman. Jag älskar dig. Jag vet att jag varit långt borta den här veckan. Men jag älskar dig och saknar dig. Jag behöver dig.

2008-08-11 @ 01:33:11
URL: http://annasarahjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0