Förvirrande relationer

Jösses. hektiska dagar som arbetslös. Igår gick jag först till musikskolan och fick noterna som vi ska spela på brassbands-sm.. helvetena var ju i G-klav.. jag har aldrig spelat det i hela mitt liv.. F-klav är hur lätt som helst, men nu måste jag tänka om allt.. det kommer att gå piss för jag fattar inte hur jag ska tänka.. Bajs!.. Finns det någon som kan förklara hur man ska tänka när man går från basklav till G-klav?

Sen gick jag och skulle skriva in mig på arbetsförmedlingen (hej a-kassa) så då fick jag sitta där och vänta i 2 timmar innan jag fick hjälp, och sen kom de fram till att jag inte kunde skriva in mig nu, för jag ska ju vara utomlands en vecka.. så jag får komma tillbaka efter att jag kommer tillbaka och sitta där igen.. detta gjorde mig lite småirriterad.

Efter detta gick jag och klippte mig.. det blev faktiskt bra för en gångs skull, så jag är nöjd.. det är riktigt kort nu, vilket är ganska härligt.

På kvällen var jag uppe med amanda på berget och gick med stavar.. sjukt skönt efteråt, men jobbigt då.. speciellt efetrsom jag passerade ställen ur minnet. När jag gick där själv och gick förbi just den korsningen höll jag på att bryta ihop.. då blev det plötsligt oktober igen.. och vi stod där.. det känns så sjukt länge sen.. så får det gärna bli igen.. men det tror jag knappast.. Det var iaf som att gå minnenas stig..femman på berget är tung för mig.

På kvällen kom en ganska full J hit.. det var kul.. berusade person är ofta ganska roliga.. Han pratade massor om ingenting.. det var riktigt trevligt.. Natten var mys.. även om mina föräldrar var lite griniga sen..

Idag har jag tagit min sushioskuld.. oerhört spännande.. Sen har vi hunnit med lite mer shoppig, och gå på berget igen. Kvällen spenderades på norma jean med Åsa :)

Imorgon ska jag förhoppningsvis  till Asa och shoppa lite inför kretaresan.. måste träffa henne!

I helgen är det matfestivalen.. ska antagligen iväg på fest hos Klas (?) innan.. kan bli spännande det med.. träffa lite av amandas folk .. Annars hoppas på att J vill ses också,.. men med honom kan man aldrig veta. Ena stunden är allt toppen, andra stunden är det silent treatment som verkar gälla.. I'm confused.

Nu ska jag sova.. imorgon ska jag försöka söka lite fler jobb.. Önska mig lycka till!

"And I need you now tonight, and I need you more than ever"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0