En vecka kvar!

Nu är det snart dags för kreta! Jag längtar som fan!

Igår var jag i göteborg hos min älskling! Planen var att vi skulle shoppa, men ingen av oss var speciellt sugen på det, så vi kämpade på ett tag, men sen blev det lunch och glass istället. Några timmar i Gbg resulterade bara i en sagobok som Emilia ska få i "namnfestspresent"...

Sen efter tågresan hem hamnade jag och J på rese. Det blev en bra kväll.. jag ville bara inte åka hem.. har börjat bli sådär dumt trött på mina föräldrar.. jag orkar inte med deras tjat.. så jag håller mig hemifrån så mycket som möjligt. Så det var tur för mig att han orkade med att umgås med mig..

Idag har jag haft körlektion och idag har jag också fått tummen ur och äntligen gjort mina tackkort.. jag känner mig lite duktig. 


Nu hoppas jag att jag får något att göra ikväll.. jag är uttråkad.. men imorgon är det matfestivalen.. det kan nog bli lajbans.. hoppas på det bästa helt enkelt.

"Att bli älskad är stort, bara att älska är större"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0