Varm choklad och en rinnande näsa.

Nu är jag verkligen skitförkyld.. denna fökylning verkar inte vilja ge sig heller. Jag kanske inte gjorde den bättre genom att gå hem i regnet igår natt, men vad skulle jag göra? Inga bussar och vädret var ju bra när vi gick in på bion.. seriöst.. gårdagens väder var helt schizofrent! Jag blev så irriterad. Ena minuten skiner solen, och andra minuten öser regnet ner. Riktigt jobbigt

Idag har jag varit ledig.. riktigt skönt. Jag försökte sova länge (Sömn blir man bara bättre av ?) men det var svårt för varje gång jag vaknade till kunde jag inte andas så jag fick panik.. sen gick jag upp och snöt mig och till slut däckade jag igen.. så höll jag på till 11-tiden. då gick jag upp och såg på "den lilla sjöjungfrun".. sen har jag bara slappt hela dagen. Det har varit bra, men riktigt tråkigt i längden måste jag säga... Jag har abstinens just nu.. jag vill träffa folk.. folk som inte är mina föräldrar. Just nu är det speciellt honom jag vill umgås med.. det sticker i armarna på mig.. jag vill bara krama honom just nu..

Jag har också sjuk Asaabstinens! Jag vill bara åka dit nu och sitte i hennes säng hela natten och prata.. fan att vi måste vänta på det.. känns som år till nästa vecka!

Sitter och kollar på "never been kissed".. lagom tragisk.. Typisk romantisk komedi..men det känns lagom avancerat för mig ikväll.

Snart ska jag sova, och imorgon ska jag njuta av min sista lediga dag,.. för sen jobbar jag bara torsdag och fredag och sen är jag arbetslös.. jippie! eller inte.

Njut av livet allihopa!

"Finns det en tid, och ett liv för oss? Har du ett svar där i dina ögon?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0