Vaxhelvete!

Sista dagen på jobbet idag! Riktigt underbar! Det kändes nästan overkligt att jag inte kommer gå tillbaka dit på ett tag.. Förhoppningsvis hamnar jag ju där genom poolen (vikarier inom vården i kommunen) någon gång.. det vore roligt. Favoritgubben började nästan gråta när jag skulle gå hem, och han sa att jag skulle komma och hälsa på någon gång.. det får jag nog göra. Han var toppen!

Igår betalade vi resan till Kreta.. det ska bli så jävla härligt att komma bort! Jag längtar hela tiden.. Har vissa saker jag måste få klarhet i innan jag åker bara.. vill ju inte göra något dumt..

Ibland är jag dum.. idag var jag på stan, och en tanke flög in i mitt huvud. "Vad jobbigt det är att raka benen, jag kanske borde testa att vaxa en gång".. Så jag gick och köpte weet wax strips och knallade hem. Nu i efterhand kan jag bara säga: AJ AJ AJ!!!! Jag ska aldrig försöka med det igen! Det jävla vaxet fungerade inte. Det enda som kom fram av detta var röd hur, många svordomar och att jag insåg att jag har lika mycket hår kvar.. så nu är jag bitter! På kortet ser ni mina orakade ben.. jag försökte  bara ner åt höger på  benet.. sen gav jag upp.. jag har nog låg smärttröskel.  Tips till alla därute.. Vaxa inte benen!.. det är tortyr på en bit papper!  Utöver allt detta så vill inte vaxet som blev kvar lossna.. Man fick med bra små tvättservetter att ta bort det med.. men fungerade de? Nej då, absolut inte! Så nej.inte vax igen!


Imorgon åker jag till Ljungsbro och systern.. hela familjen är där i helgen, och sen stannar nog jag några dagar extra.. ska bli härligt.. få prata igenom allt med Becka.. behöver en annan åsikt än min egen.

Jag tycker så synd om Asa nu.. fy fasen vad livet är orättvist ibland..

"Kan någon själ begripa, varför ord som "vi" och "vårt" gör mig så svag?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0