Gettoslampa vs. Getostlampa

Jag överlevde även denna julen, även om det var knappt. Pappa tjatar verkligen hål i mitt huvud och han är riktigt elak ibland. Han vill inget hellre än att jag flyttar, men det är ganska svårt när jag varken har pengar, jobb eller någonstans att bo. Om jag kunde flytta så skulle jag göra det, tro mig!

Annars var julen helt ok. Vi firade i ljungsbro hos Becka för första gången. Det var mysigt på alla sätt och vis, men jag förlorar ju utgången på juldagen.. får lösa det tills nästa år. Emilia var hur söt som helst. Hon kryper runt nu och "pratar" oavbrutet.

Jag saknar Asa som fasen! Vill bara träffa henne nu så att jag kan känna med hemma och hel igen.

Jag är förövrigt en Gettoslampa. Hon är en Getostlampa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0