BellaBolla firar tisdag.. eller nått

"Orsaken till att älskande aldrig har tråkigt i varandras sällskap är att de alltid talar om sig själva"
Kloka ord från någon klok person.. det är nog ganska sant..inte bara för älskande, utan för alla.. Allas favoritsamtalsämne är väl sig sjävla?

Igår skrev jag inget.. jag vet inte riktigt varför.. hade inget vettigt att skriva kanske, men det har jag iofs väldigt sällan, så det är nog ingen bortförklaring.. kanske har jag för mycket i hjärnan, så jag kan inte bestämma vad jag vill få ner här.
Jag är bara förvirrad, som vanligt.. jag har slutat förvånas över min förvirring.. Jag har helt enkelt noll koll på vad som händer just nu... Förut försökte jag pendla mig fram till några svar.. vet inte om jag ska våga tro på det eller inte.. vågar knappt lita på något längre... vet inte riktigt om jag ens vågar tro på vad jag själv tycker.. vad vill jag egentligen?.. och om jag nu vet vad jag vill.. kommer jag våga göra något åt det?.. krångligt!

Ska till Linköping på lovet.. det ska bli mysigt.. ska försöka träffa Batte så mycket som möjligt också.. det händer mer sällan att jag och han ses ensamma än att jag och Becka gör. Men han jobbar ju iofs ganska mycket, men lite ska vi nog hinna med.

Sen är det alla hjärtans dag på lovet.. Jag vill inte vara tragisk och bli deppad över att jag inte är tillsammans med någon på den dagen, för den betyder ju ingenting egentligen.. men ändå känns det. På nått sätt är den dagen värre än resten.. usch.. jag ska försöka sova bort hela den dagen!

Dags att kolla på House snart..

"On his face is a map of the world"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0