Bortblåst dag

Shit vad jag är trött.. Så där så att ögonen gör ont.. fast jag är egentligen inte trött, så jag tror att min kropp försöker lura mig.
Idag har jag haft körlektion, och det gick bra.. Uffe är så skön.. har börjat bli kul att köra nu.
Sen var jag och åt lunch med min mamma på stan.. mysigt, och gott..
Den här dagen har verkligen runnit iväg.. vet inte riktigt var den tog vägen.. jag skulle hinna städa, och plugga.. men jag har inte hunnit något.. får se till att göra det imorgon.. eller resten av helgen..är ensam hemma igen.

Musiken från Sweeney Todd har verkligen fastnat.. jag laddade ner soundtracket idag..och jag kan inte sluta lyssna på det.. helt galet. Johnny Depp har en grym röst.. och låtarna blir bara bättre hela tiden.

Jag har ingen motivation till att skriva ikväll.. Jag är bara förvirrad som vanligt.. varför ska alla ge dubbla signaler?

"I want you bleeders"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0