Dags att sova!

Jag missade att skriva igår.. jag kom helt enkelt hem för sent, och jag var jättetrött.. det hjälpte ju inte, för jag somnade sent ändå, och är ännu tröttare idag. Detta resulterade att jag var knäckt i skolan, och skrattade åt allt. Allt blir så mycket roligare.. Det hjälpte ju inte att alla verkade ha fått någon knäpp idag så att de betedde sig konstigt hela bunten.. det är bara att skratta åt det!

Igår var en bra dag.. förutom sista lektionen kanske.. John har börjat skämma ut mig mer än nådigt mkt.. Jag känner mig som Angela i mscl efter första gången i bilen.. folk vet för mycket.. enda skillnaden är väl att för henne var det
inte sant. Så jag får bita ihop och ta skämten ett tag till.. nu också från Ludde och Julle.. tack!
Men jag klarar mig nog.

Eftermiddagen med Asa var skitbra! skönt att prata.. mitt största misstag satt på bussen hem.. jag blev nästan illamående av det.. Ignorera var det enda att göra.
Sen blev kvällen bara bättre.. härlig kidnappning, alkoliserade gubbar är roliga ibland och mycket skitbra.. bara babbel.. var nog det jag behövde..

Asa kan se hur jag känner i vissa situationer.. så grymt igår.. "andas Bella".. haha :P..Underbaring!!

Nu ska jag äta något.. är skithungrig!

"Du och jag mot världen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0