Dröm

I natt drömde jag att jag faktiskt skulle rensa bort minnena av en person ur min hjärna. Det kändes jättekonstigt att jag hade kommit fram till att göra det.
Det var min bror som skulle göra raderingen, så jag var tvungen att berätta allt för honom, och det var bara pinsamt.. usch.. Vissa saker är liksom bara för privata.

Saker som imponerar mig:
-Att jag faktiskt har tagit av mig mina pyjamasbyxor i sömnen inatt
- Att Asa lyckas få utegångsförbud.. jag trodde knappt att det existerade.
- Att jag har övningskört mer idag än någon annan gång
- Att jag har en date med min körskolelärare på alla hjärtans dag.. så jag kommer inte bara att sitta hemma.

Nu ska jag äta.. och sen ska jag ta en långpromenad..

"Nykter utav vin och full av längtan är det lätt, att säga fel och tänka rätt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0