En dag i mitt liv.

Jag är seg idag... vi såg på film idag i skolan.. "Ninas resa" hette den.. alla verkar ha hört talas om den innan, men inte jag.. Den var helt ok.. lite för lång egentligen, men bra ändå. Jag grät t.o.m. lite.

Sen gick jag, Asa och Ida till rese och pratade lite. Asa har det verkligen inte lätt just nu.. jag skulle inte vilja vara i hennes sits.. usch.. hatar att behöva välja, och även om "vänta och se" är bland det värsta som finns, så gör jag hellre det än väljer. Jag hatar när man måste göra ett val, och vet att hur man än väljer så sårar man någon.. dumt det där.

Vet inte alls vad jag vill egentligen.. det är som Jonas sa igår.. hjärtat vill en sak, och hjärnan vill en annan. Jag verkade kanske säker på vad jag ville igår.. men det är jag inte längre.. det känns som ett stort steg att bara bestämma vad jag vill.. vänta och se kanske är det bästa just nu..

Nu ska jag kila och städa mitt rum, packa inför alu.. och sen gå och byta om.. ut i lidköping ikväll.

"Certi amori ti lasciano, un emozione per sempre."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0