Eternal sunshine of the spotless mind

Jag såg eternal sunshine ikväll.. det var så länge sen jag såg den.. men oh vad bra den är...
Jag såg den med mina föräldrar, men ingen av dem tyckte att den var bra.. jag fattar inte riktigt hur.. jag blir alltid så berörd av den filmen..

Jag börjar hela tiden tänka.. vore det värt att radera någon ur sitt minne? Skulle det finnas ett tomrum kvar? Skulle jag våga att göra det?.. jag tror inte att jag skulle våga, men det kanske vore bra.

Nu ska jag sluta fundera över saker.. det gör inte saker bättre.

Ge mig ett tecken.. snälla!

"I'm just a fucked up girl looking for my own piece of mind, I'm not perfect. "

Kommentarer
Postat av: Åsa

Palla att jag ville se den med utan att jag inte visste att du såg den, fast att jag inte hittade den. Spårlöst försvunnen =(

2008-02-09 @ 12:11:36
Postat av: Bella

Bajs då.. du kan få låna den av mig om du vill..

2008-02-09 @ 14:53:24
URL: http://kallamigbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0