Filmanalys och lögner.

Vad rolig jag är.. tänkte sätta mig här och skriva min filmanalys, men eftersom det är en läxa så drar jag mig till bloggen istället.. det gör jag alltid.. dumt av mig.. men jag funderar faktiskt på att skriva analysen om "Seeney Todd" och då blir det liksom roligare direkt.

Igår kom jag inte i säng förrän vid 4 tror jag.. dumt av mig, men jag satt och kollade på Grey's anatomy och när jag sen skulle sova så satte jag på soundtracket till ST, och då somnade jag inte, för jag låg och sjöng med istället..
Sen tänkte jag för mycket igårkväll igen. Jag fattar det verkligen inte.. känns som att det är en bit som fattas för att jag ska fatta. Det gick så snabbt så jag måste ha missat något.. konstigt..

Jag vaknade vid 12 idag och gick upp vid halv.. underbart att sova länge.. fast nu har jag ont i huvudet..men det var det värt..lätt!

Jag ska verkligen inte snacka om dubbla signaler.. för jag säger jätteofta saker som jag inte ens menar.. Nu leker jag bara, och det kan vara elakt, men det tror jag inte.. Han överlever nog. Mitt nyårslöfte borde varit att jag ska vara mer ärlig.. men skit samma, det är ju ingen annan heller.. så det är inget fel.

"Wasn't born to hate, I was made to love, but I never knew it was so hard"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0