Hemma hos Batte

Nu sitter jag hemma hos Batte, och jag är ensam i hela lägenheten.  Jag har nyss vaknat, och just nu ser jag ut som ett troll.. så jag tänkte slänga mig i en dusch någorlunda snart..

Igår åkte jag hit, och det gick ju bra.. jag fick massor gjort på tåget.. och så smsade jag med Asa massor.. haha.. så rolig!.. Jag ska lätt fixa en sån skyllt vi pratade om, och den gå runt på stan. 

Här tog vi det mest lugnt hela kvällen igår.. Vi avslutade dagen med att se Sweeney Todd".. Johnny Depps ny.. Shit vad bra den var!.. så morbid, men så underbar.. Ganska vidrig ibland, men jag gillar sånna filmer.. väldigt sevärd.. jag funderar nästan på att se den på bio också.. för att få mer känsla i musiken.. Depp sjöng underbart!

Nu ska jag försöka göra iordning mig och äta lite frukost, och sen ska jag och syskonen äta lunch någonstans..

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra (känns det igen?).. Jag vet knappt vad jag vill längre.. jag har blivit så bra på att skoja bort allt, och ljuga för mig själv.. så jag vet knappt vad jag känner på riktigt nu.. Jag tror att jag vill iaf.. men kan jag vet säkert.. vill jag utsätta mig för samma sak igen?.. jag v et faktistkt inte.. Men ändå vill jag satsa.. för satsar man inget..så vinner man inget.. och jag vill vinna.. 

"Låt mig nådigt få förklara, törsten kan aldrig släckas"

Kommentarer
Postat av: Åsa

Alltså, kommentar på tidigare inlägg egentligen men Ulf är nog en av de bättre att vara på date med på alla hjärtans dag =) Idag boka jag halkkörning förresten!

2008-02-11 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0