Ingen djävul innanför min blus!

image58

Jag och Asa från i fredags. Jag fattar inte hur hon alltid lyckas få fina kort på oss. Jag brukar sällan bli bra på kort annars, men med henne fungerar det av någon konstig anledning, Bra är det iaf. Vi får nästan ställa upp som modeller :P

Seeeg dag i skolan. Det startar med KMM imorse, och INGEN i min grupp kom dit, så jag satte mig själv och började läsa de tre artiklarna om kränkningar. Tillslut kom John dit iaf.. tack och lov. Så vi satt och snackade lite skit. Han läste mina sms och sen lyssnade vi på radio skövde. Den kanalen består endast av en melodi som går runt, runt, runt, runt, runt i all evighet.. förutom ibland när de stannar upp och säger "radio skövde 93,3 mhz" och sen börjar melodin igen. Värd radiostation. Men kul hade jag och Johnny-boy iaf...

"Släpp inte djävulen innanför blusen".. shit.. var får han allt ifrån?.. det kan man undra!. jag skulle ALDRIG släppa någon innanför blusen, för jag har sällan "blus" på mig.. haha.. mogen idag..

Nu lucktar det popcorn i huset.. mamma är iväg och mediterar, och då passar pappa på att göra popcorn.. gott!

Imorgon har jag tubalektion, jag ska INTE glömma den denna veckan.. det lyckades jag med förra veckan. Kom på det på fredagmorgonen. Duktigt Bella!

Jag sitter och lyssnar på Peter LeMarc nu.. blev tillsagd att inte göra det, och jag har tjatat om att man bara gör det om man är kär.. och det kan jag nog inte kalla mig. Men han har så fin röst, och de här låtarna är liksom minnen. De ligger fortfarande i "mina mottagna filer".. och där lär de bli kvar ett tag.. får ta mig i tagen till nästa vecka och sluta.

Nu ska jag gå och lägga mig i ett varmt skumbad.. ska bli riktigt nice.. har längtat hela dagen.

Puss mina vänner..

"I'd give everybody a hug, if I could. Then everyone would feel good"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0