Jag är konstig.

Skriver lite snabbt nu.. vet aldrig om jag har ork eller tid att skriva senare.

Bra dag i skolan, Asa var tillbaka som tur var.. skönt att prata lite. Ganska meningslös dag annars.. vi gick och pratade med vår handledare om projektet.. jobbigt, vi vet fortfarande inte vad vi ska göra.. känns lite hopplöst nu,, men på något sätt måste vi lösa det.. jag måste skriva loggbok också.. för vi ligger efter med det, och det gör att vi är påväg mot ig.. och det vore dumt..

Kanske ska träffa Amanda lite sen.. uppdatera oss lite.. det var ett tag sen.. hon tycker nog att jag är hemsk, men det är sånt man får ta.. jag lever äntligen upp till det hon har trott om mig hela tiden :P.. jaja

image57

Jag funderar på att börja ha den där "hatten" hela tiden :P.. haha.. eller inte.. inte så snygg kanske, men det skrämde barnen. Det gick rykten om att det fanns elaka konstiga människor i skogen.. och de hade ett extra öga i pannan, så alla trodde att jag var en sån.. jag körde på det :P..

Nu ska jag nog gå och göra min engelskläxa, för Agelii är som vanligt elak och ger oss läxor hela tiden.

Ibland förstår jag inte mig själv.. ena stunden är jag bombsäker på vad jag vill, men sen ändrar jag mig.. nu vet jag inte ens vad jag vill.. står någonstans mittemellan.

Un bacio, e il mio cuore è tuo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0