Jag vill kräkas...

Melodifestivalen.. behöver jag säga mer?
Det är första gången på länge jag ger den en chans.. men det var ett misstag.. eller ja.. Luuk var underbar som vanligt, och jag är redan lite småkär i Björn Gustafsson.. Men bortsett från det så är den ju skit.
Jag tyckte att två låtar lät ok.. men inte fasen röstar svenska folket rätt.. Utan vi skickar vidare lilla äckliga Amy Diamond och fula gubben Christer Sjögren.. Det äcklar mig.. seriöst.. och sen kommer säkert Carola komma och sjunga med sin skenheliga röst.. åh.. hatar faktiskt de flesta som ställer upp i melodifestivalen.. tyvärr.. det är som att gräva sin musikaliska grav.

Idag har jag övningskört massor.. det var härligt.. det känns som att jag kan lite mer nu än förut iaf.. det är ju tur.

Jag var ute och gick förut också.. mysigt.. riktigt härligt faktiskt.. jag måste rensa tankarna..

Imorgon drar jag till Linköping.. får se om jag orkar skriva något där.. annars kommer jag tillbaka på onsdag..

Hör gärna av er imorgon.. jag har oftast så tråkigt på tåg..

Jag vill bara göra det..fasen varför är jag så feg?

"Jag tror han är en ängel, för det lyser som guld i hans hår"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0