Mascara på din kind

Nu ska jag sluta med att börja varje inlägg med att berätta att jag är trött.. ni kan helt enkelt räkna med att jag är det hela tiden.. så är det.. tror att det är epedemi som har drabbat mig.

Produktiv dag idag i skolan, eller inte. På naturkunskapen blåste vi, på filosofin redovisade vi, på Engelskan tjatade hon och på KMM läste vi.. under rasterna blev jag med mobbad.. ovanligt.. Kul att de hade pratat om mig på after worken i fredags.. vet inte om det är så bra.. inget vidare rykte som jag kommer få tillslut.

Orkestern är verkligen inte rolig, jag känner mig bara så gammal där.. och jag har ingen att umgås med, för alla är så små, och jag orkar inte spendera tid på att lära känna någon.. jag får helt enkelt stå ut, och skippa repen ganska ofta.. då funkar det nog.

Jimmy var här en stund förut, och sen blev det pizza på benidorm.. snart är vi stammisar där.. och han mannen som dricker för mycket öl och vill prata lumpenminnen verkar vara där varje kväll.. lite obehagligt.. men det är sånt man får stå ut med. Mysigt ändå.

Nu ska jag gå och plugga italienska och ligga och rabbla konditionalisformerna och dubbla pronomen tills jag somnar.. det kan jag nog göra snabbt, för det är sååå tråkigt!

"I become a child, and he moves my world."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0