"Nu nått för våra lite yngre tittare... bajs"

Satan i gatan vad trött jag är nu.. lång helg med lite för lite sömn.. usch..

I fredags var jag som sagt i lidköping.. det var roligt, och "Café o Bar" var väldigt mysigt.
"Jag har dansat vodka i tre år".. haha... Jimmy pratade om bugg :P
"Skara motherfucker" .. Hiphopturkar på bussen hem.. shit vad kul!!. Roligaste bussresan på länge..
Jag kom hem vid halv 3.. halvt ihjälfrusen och med roliga svarta märken på mina fötter, som jag hoppas kom från skorna, annars vet jag inte vad som har hänt.... Allt som allt en bra kväll, men regnet var illa!

ALU i helgen också.. var lite tungt att gå upp på lördagen, och jag var allmänt seg hela helgen.. men det var bra som vanligt. Kul gäng måste jag säga.. förutom vissa då.. Vissa vill jag bara strypa, men resten är trevliga!..

Nu är jag trött och seg, och det blir nog sängen ganska tidigt ikväll.. men snart kommer nog Asa hit..det verkar verlkigen som att hon behöver prata lite.. underbaringen fyller 18 år idag.. äntligen!!.. så härligt tycker jag!

Tydligen skulle Jonathan fyllt idag också.. jag har ingen riktig koll på det där.. vill inte tänka på det egentligen.. kan inte riktigt fatta att han kunde ha funnits i våra liv.. känns bara overkligt.. speciellt nu på hans födelsedag. Nu är han den starkast lysande stjärnan.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Jonas tyckte att jag skulle säga precis vad jag ville, men det vågar jag nog aldrig.. det kan ju som sagt förstöra mer än det hjälper.. jävla skit att allt ska vara komplicerat.. Ibland önskar jag bara att jag fick ett tecken, något som visade mig om jag påväg åt rätt håll, eller om jag bara slösar min tid... Ett tecken är min önskan.. snälla ge mig det!

"Älska mig nu, du som känner min ömhet;
Du, som somnade in som ett barn på min arm."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0