Oboy är nog det bästa man kan dricka.

Jag har precis kommit hem. Har spenderat kvällen med Erik, John och Affe.. först var vi hos Erik och sen gick vi ut.. eftersom voda var fullt så gick vi till Husaren.. jag har aldrig kännt mig som lammkött på det sättet innan. Vi var nog yngst och nycktrast där.. ganska pinsamt. Men helt ok musik :) En go blandning mellan carola, attack, dansband och Michael Jackson.. haha..

Jag ska verkligen börja hänga på rese på fredagar.. shit vad mycket militärer.. nice.. massa uniformer.. helt underbart!.. så nu vet ni var ni hittar mig på fredagar :D.. haha..

Idag har jag varit duktig och städat mitt rum, ordentligt.. det var behövligt kan jag lova.. Jag hatar att städa, så jag skjuter upp det hur länge som helst.. men nu fick jag äntligen tummen ur.. duktigt av mig..

Johnny Depp har den sexigaste rösten!

Jag vill inte sova ensam inatt.. lite sent att lösa nu tyvärr.

"Silver is good enough for me"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0