Party och vinterhajken

Japp.. nu är jag väldigt trött (ovanligt).. men nu har jag iaf anledning att vara det.. inte så mycket sömn i helgen.

I fredags var det party som sagt. Det var kul, men lite tunnt med folk. John livade upp stämningen dock.. riktigt roligt, men det blir det alltid så fort han kommer dit och är på rätt humör..
Mycket vin, mycket pet i julles hår (lockar!!), mycket pinsamt prat men jävligt kul!.. Jag hade iaf skitkul!

Igår gick vi upp tidigt (usch) och åkte till Frambo där vi hade vintehajken. Jag var skittrött och Viktor mobbade mig som vanligt.. jag har börjat vänja mig :P.. Jag satt iaf på en station där ungarna skulle samla kottar i en hink.. kändes allmänt tragiskt.. jag lyckas alltid hamna på de träkig/meningslösa stationerna.. men skit samma.. jag satt där på min sten och lyssnade på musik när jag väntade på patrullerna..

Resten av dagen och natten var väldigt trevliga..Riktigt nice måste jag erkänna... det blev en favorit i repris, och mycket prat.. attans att det var så jävla kallt där vi sov.. men det gick bra ändå som tur var.. riktigt mysigt. Kändes lite jobbigt att vakna på morgonen dock.. nästan all luft hade försvunnit ur liggunderlaget och viktor satte på sin väckningssignal.. och den var vidrig. men det överlevde vi också..
Du är bäst!

Nu är jag hemma och är skittrött, men vi har min gudmor på besök, så jag ska försöka vara lite social när de kommer tillbaka från museet.

Lägg dina armar runt mig, och rädda mig från allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0