Seg dag

Idag har varit konstig.. jag känner mig lite off från allt.. jag är trött hela tiden, och jag orkar inte riktigt tänka, men det måste jag göra.. för jag har massor att göra, och jag har massor som jag bara skjuter upp..

Idag slutade jag tidigt, så jag gick hem i regnet. Jag borde satt mig vid datorn och skrivit på mina arbeten när jag kom hem, men vi har ju lämnat datorn i linköpingm så att Daniel ska fixa den. Så jag fick vänta tills pappa kom hem med den bärbara..
Istället åt jag mat och la mig i soffan och kollade på tv.. där låg jag tills mamma kom hem.. sen somnade jag.. var helt död kändes det som.. så jag låg och halvsov där i någon timme.. sen fortsatte jag att kolla på tv, för datorn var inte hemma än..

Pappa kom hem vid 18..så då fick jag börja skriva.. sen dess har jag suttit här och försökt skriva spanska..  det är skitsvårt.. varför valde jag det?.. jobbigt..

Imorgon ska jag gå i skolan, spela tuba, ha min första körlektion(nervös!!) och sen hem ch plugga igen.. kul.. eller inte.. usch.. jag orkar inte riktigt längre..

Just nu skulle jag behöva det där som håller mig uppe.. jag behöver kicken.. men den får jag inte.. det är illa.. vill inget hellre.. frågan är om jag har varit tydlig nog.. det är inte säkert.. jag ska sätta upp en tidsgräns, och om inget har hänt så ska jag ta tag i det.. usch jag kommer inte att våga..

Dags att nanna för mig..trött som fasen!

"Låt honom veta, än finns en väg tillbaks.
Låt honom veta att han är den enda du vill ha"

Kommentarer
Postat av: Ahå

svar: Usch ja! :( Hur är det med dig annars?

2008-02-06 @ 22:25:17
URL: http://superahoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0