Snyggaste pinglorna!

Bara för att jag och Asa är så sjukt snygga :D.. Tacokväll hos John förra året någon gång.

image55

Bra dag idag.. Jag slapp skämmas på "Kvinnligt, manligt, mänskligt"-lektionen, för varken Asa, john eller Ludde var där.. tur det kanske... lagom pinsamt i måndags måste jag säga!.. och Ludde har varit allmänt udda sen dess.. konstiga människa.

"Berra och gänget" var och spelade på Västerhöjd idag igen.. shit vad bra de är! Seriöst.. man blir glad bara av att se dem!.. jag vill också vara med :D.. lätt avundsjuk..

Sen var det långfika med Asa och Jonas.. eller ja, Asa sprang iväg på egna äventyr efter ett tag.. men det var mysigt.. Vi kan verkligen prata om det mesta..Goda tider.

Mysigt igår också.. blev en repris.. samma gubbe, typ samma mat.. lite annan start.. bättre start.. Kändes lite illa ett tag, men skit samma.. det är ju bra. tror jag.. ett tag iaf.. får hoppas på det.. jag får gardera mig med tjockare hud kanske.. men det löser sig... annars har jag de som hjälper mig på fötter igen.. men det känns mer öppet nu.. det är nog positivt.. Sammanhängande till tusen det där..

Shit.. party på fredag.. jag är taggad måste jag säga.. bajs att jag måste upp tidigt dagen efter, och åka ända till nossebro.. men jag får överleva det helt enkelt.. På fredag ska jag ha kul!.. Inte dricka för mycket, inte göra något dumt.. haha.. tror jag på det själv eller? :P.. haha

Min tröja kliar.. bara så att ni vet.. jag ska genast ta av mig den.. ahhh!!..

Kanske ut imorgon då.. kan bli roligt.. haha... "halva inne".. skulle inte tro det :P.. kanske bara någon.. shit vad hemlighetsfullt jag skriver ibland.. haha

Jag är trött.. har varit det hela veckan.. det är nog därför jag inte får ur mig något vettigt.. men vänta bara.. någon gång kommer det.

"Who will give you answers?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0