Söndag..

Idag är jag bara seg.. som vanligt.. jag och Åsa kollade på Mscl och melodifestivalen igår.. melodifestivalen var som ett skämt, men mscl är alltid bra.. Jag får hjärtklappning såfort Jordan Catalano i bild.. han har inte en så stor roll när man tänker efter, men oj så bra! Jag blir riktigt avundsjuk på Angela.. var finns min Catalano?

Jag drömde konstigt inatt igen... eller iaf på morgonen.. jag vet inte om jag drömmer om det jag vill ha, eller om jag sanndrömmer.. jag hoppas på det senare.. det vore inte helt fel.

Ibland blir jag nästan arg över att jag tolkar fel, eller att det är dubbla signaler... för när jag tänker igenom vissa saker så verkar det som om han menare en sak, men sen visar han en helt annan sak en annan gång. Det gör mig förvirrad.. ovanligt.. men jag skulle helst att han höll sig till en sak, så jag slapp undra hela tiden.. helst ska han hålla sig till rätt sak.

Det är underbart att hoppas på något, och sen få det.. men om mna förlorar det så är det så mycket värre. Om något kunde hända utan att man hoppades på det, så kanske dte inte gör lika ont när det försvinner..

Imorgon börjar skolan.. det ska bli både bra och dåligt.. jag måste snacka igenom allt med Asa!.. men samtidigt måste vi lösa vårt projekt.. vi fick bara 3 deltagare till kursen, så vi kan inte genomföra den.. vad fan ska vi göra?.. Idéer mottages gärna!

- "Jag tror att jag behåller dig för mig själv. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0