Varför gör vissa ord mig så svag?

Nu är jag hemma, och jag har varit dålig på att skriva under min Linköpingsvistelse. Men nu är jag tillbaka, och vår stationära dator fungerar igen.. förutom msn då.. som bara krånglar för mig.. den vill verkligen inte.. men just nu sitter jag på webmessenger för att jag inte orkar krångla mer.

Det var mysigt som vanligt i Linköping.. jag har umgåtts mer med Batte än vad jag brukar, och det var roligt.. Sweeney Todd var som sagt underbar!, Maten vi åt var galet god.. och linköpings badhus har en av de roligaste vattenrushbanor som jag har åkt.. shit vad jag skrek!.. 

Igår var jag hos Becka i ljungsbro. Vi spenderade kvällen med att kolla på Requiem for a dream.. jag älskar verkligen den filmen.. men det tar emot att se den, för den är så tung att se.. Detta var dock första gången jag såg hela filmen utan att pausa någon gång.. iofs tittade jag bort lite, men det var så lite så att det inte räknas.. Becka vågade knappt se något av slutet.. men det är nog det som hör till filmen.. I slutet satt vi båda två med kinderna blöta av tårar, och vi var lite illamående båda två.

Idag har jag spenderat halva dagen på tåg.. men en stationär dator att släpa på!.. helt galet tung var den!.. usch.. Åk aldrig tåg med en dator!..

Nu på kvällen har Asa varit här.. Vi behövde prata båda två (som vanligt).. och jag måste säga att shit vad taggad jag är för festen!.. det kommer att bli nice!. Underbart att prata av sig.. jag behöver verkligen det!.

Jag är fast.. jag sitter verkligen fast.. kan varken gå fram eller tillbaka.. Det finns två sätt att komma bort... det ena känns mindre och mindre troligt för varje dag.. och det andra vet jag inte om jag vill.. och det måste komma och överraska mig om det ska fungera. Damien Rice vet vad jag menar.. 

Har texten i mitt huvud hela tiden:
"Jag vill bara ha honom intill mig, jag vill vara att han ska vara någon jag kan lita på".  

Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: kan tänka mig att den var bra, det kan omöjligt gå fel när tim burton och depp är i farten.

2008-02-14 @ 09:22:16
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0