2007 är slut

Nu var 2007 slut.. Ja vet inte riktigt vad jag ska skriva.. jag har nog sämsta minnet när det gäller att minnas året som gått.. så jag minns bara de sista månaderna.. frågan är om det är bra eller dåligt..

Men 2007 måste ändå vara ett ganska bra år.. ja får försöka minnas tillbaka med bilddagbok (http://redhead89.bilddagboken.se/).. med hjälp av den så har jag ju tyvärr inga minnen innan mars i år.. men det är sånt jag får leva med..

Orkar inte beskriva allt.. men det som nämns är viktigt för mig..
- Första festen hos Asa... underbart roligt!
- Inspirationshelgen.. på tok för lite sömn, men skojigt. Då planerade vi...
- Vinterhajken.. den blev grym :P. eller.. ja.. kanske inte... men vi funktionärer hade kul iaf!
- Veronaresan.. Underbara minnen :-)
- Zajkovs hämnd.. vidrigt, men så kul!
- Italienarna kom hit.. skoj det med.. Fast Enrico var ju lite läskig.. Italienfesten!!!
- Asas andra fest i Mariestad.. för mycket konstigt folk, men också en upplevelse..
- Norsivalen! Yay!
-  När vi skulle se Nationalteatern.. synd att det inte blev av :-(
- Junifesten hos Asa.. bästa sommarfesten någonsin!
- Studentveckan.. med god mat, skolavslutning, bonnafest hos Anna och Fredrik och balen :-D Toppen!
- Jag blev 18år och myndig :-)
- Alternativmässa i Strömstad.. mycket sanningar på samma dag
- Peace and Love!
- Slit på äldreboendet.
- Jiingijamborii.. finner inga ord!
- Mikael Wiehe-konsert i Gbg!
- "Lär dig ta plats" - 2.. Norrlänningar är nice helt enkelt :-P
- Hjorthajken med Motvinden + några efterföljande veckor (Tack)
- Halloweenfest i Blomberg
- FST I huvudstaden :-)
- Klassfesten...
- Lihkören och Winnerbäck med syskonen i Linköping
- Hela julhelgen + Nyår!

Under 2007 så hade jag också vääääldigt många underbara pratstunder med Asa, fina fikor med olika vänner, härliga filmkvällar, underbara skrattattacker och otroliga syskonhelger i Linköping

Detta var också året som: jag upptäckte Jared Leto och "My so-called life" (Jimmy kommer förövrigt alltid vara min gud, för han köpte den serien till mig i julklapp..), min syster blev gravid :-), jag festade som aldrig förr, blev besatt av filmen "Requiem for a dream" (där är Jimmy också guden, för den får jag också.), åkte kinnekulletåget för första gången (det är en upplevelse), jag började hata chilinötter, blev höjden av all bitterhet (Mattias är grunden), fick vääääldigt många smeknamn, samt skaffade denna blogg.

Hoppas att jag inte har glömt något.

Jag har faktiskt haft ett bra år, jag ska inte klaga alls... tack allihopa som har påverkat mig under året.. både positivt och negativt.. för allt har gjort mig till en annan människa.

Ska kanske nämna nyårsfesten också.. mysig middag och fest med scouterna.. riktigt mysig kväll, och det är underbart att sitta och prata strunt till kl 6.. då är man som mest kreativ.. Valrossjakt 29/2!

"Those were the best days of my life"

(Du betyder fortfarande mycket.)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag säger ju att det var ett bra år =) Norrlänningar är det bästa av allt. Tur att man starta året med lite Looootus och pommes.

2008-01-01 @ 20:48:56
Postat av: Bella

Ja ok.. jag kom fram till det också.. Norrlänningar kan vara det bästa som finns.. Tur att de hade pommes på donken :P.. haha.. glass och strössel..haha

2008-01-01 @ 22:15:17
URL: http://kallamigbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0