Bella är trött.. ovanligt

Vilken dag.. det har varit en väldigt lång, men bra dag... Jag trodde att jag skulle somna imorse i skolan.. men sen fick jag en kopp kaffe, och då kändes allt lite lättare..
Naturkunskapen var som vanligt tråkig.. men jag satt och lyssnade på musik och försökte stänga ute så mycket som möjligt av Görans tjat.. det fungerade hjälpligt.. men jag överlevde den lektionen så det var ju bra..

Dagens skräll var att vi (jag, John och Asa) fick mvg i "samlevnad och livstolkning".. vi behövde inte ens ha vår redovisning.. jösses vilken flumkurs.. vi har inte gjort något vettigt.. men de "analyser" vi gjorde var tydligen värda mvg.. jag är nöjd :-)

Nya schemat har kommit upp.. det ser helt ok ut.. har ett helveteshål på onsdagar.. men det kanske går att ändra..om jag har tur.. annars är det ok.. jag överlever nog..

Asa och jag hade en bra kväll också... mycket prat som vanligt.. det är bra.. jag behöver det.. hålla koll på mina tankar lite extra.. någon som säger till mig om jag är sjuk i huvudet (det händer ofta).. Jag längtar verkligen till februari... då har hon äntligen blivit 18.. och det mesta har förhoppningsvist löst sig med allt.. mycket på gång nu som inte är vidare kul.. men vi klarar det ihop!.. jag lovar att vara där för dig!

Hoppas att jag pratade vett i Amanda förresten.. tror nästan att jag skrämde henne lite.. men det är för henens eget bästa.. vill inte att det ska hände dumma saker med någon.. och det är faktiskt inget vidare att hamna i den sitsen antar jag.. bäst att ta det säkra före det osäkra... det borde vi alla tänkt på från början.. men alla gör misstag

Nu ska jag nog faktiskt gå och försöka sova.. är obehagligt trött om dagarna.. får lösa det..

"Det är varning för ras
Gå så försiktigt du kan
Dina ögon kan krossa min värld
som stenar mot glas"

Kommentarer
Postat av: Asa

du är underbar..

2008-01-15 @ 22:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0