Bella är trött

Ibland blir jag inte förvånad över mig själv.. nu sitter jag här igen när jag egentligen borde skriva på ett av mina arbeten.. men jag var faktiskt lite duktig idag.. jag skrev klart romananalysen, och har skrivit en sida på Rwanda-arbetet (alltså har jag också läst igenom all fakta om konflikten, och jag mår seriöst illa)..
Men nu sitter jag bara här och softar.. kollar på scrubs och dricker oboy.. gott :)

Jag orkar verkligen inte skriva något känslosamt idag.. är mest tom idag..så jag har inget vettigt att skriva..

MEN.. återträff/fest med konfan (+ Mattias) i helgen!.. Jippie!.. Ska bli skitkul!.. Bella är taggad!

Tillbaka till scrubs nu.. sov gott allihopa!..

Om du hittar någon som gör dig glad genom att bara hålla din hand, så kvittar resten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0