Bella = Manodepressiv

Idag är jag negativ.. eller ja.. lite iaf.. jag orkar inte göra något överhuvudtaget.. jag har bara velat gå och lägga mig och dra täcket över huvudet hela dagen... men jag är ju fortfarande vaken, så det har jag inte gjort... Vill inte ens tänka på att skolan börjar imorgon.. usch.. egentligen är det inte så farligt, men jag känner bara stark olust just nu.. finns så mycket annat jag hellre vill.. tyävrr vill  inte alla andra det.. och skolan är ju viktig också.. har jag hört

Ibland vill jag att mit liv ska vara som en tv-serie.. det går åt helvete ibland, men allting löser sig liksom alltid i slutet.. Alla är så jävla smarta och förstående.. det är nästan läskigt.. så skulle jag också vilja ha det..

En annan sak jag verkligen skulle behöva nu.. det kändes verkligen nu.. är någon att hata.. visst det låter hemskt.. men jag behöver verkligen det.. annars går jag runt och börjar ogilla och småhata människor jag egentligen älskar över dumma saker.. vet inte varför.. men jag är sån.. riktigt dumt, men jag är inte så smart alla gånger.. men det kanske är mänskligt.. vad vet jag.. men snälla.. hitta någon jag kan hata utan att såra  den för mycket.. usch jag är en hemsk människa.

Jag tror att jag hatar mig själv.

"It's good for everybody to hurt somebody once in a while.
The things I do to people I love shouldn't be allowed"

Kommentarer
Postat av: Sofia

du får hata mig om du vill.

2008-01-08 @ 13:39:29
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0