En bra torsdag

Idag har varit bra.
Dagen startade med tårta på italienskan, för att Daniel fyllde år.. helt underbart.. bra frukost!
Sen satt jag och skrattade så att jag skakade hela naturkunskapen.. haha.. det var inte ens kul, men jag har varit läskigt övertrött hela dagen.. Det hela gick ut på att John satt bredvid mig och puttade på mig, mitt block och min penna så fort jag skulle skriva.. inte speciellt kul.. men det tyckte jag.. haha :D
När vi hade slutat väntade jag och John kvar på skolan tills min tubalektion började.. som sagt så var jag väldigt övertrött, och det var nog han också.. för vi skrattade så att vi nästan grät.. riktigt härligt.. det var precis vad jag behövde!.. Shit vad kul!

Tubalektionen gick jättebra, jag kände mig nästan duktig.

Sen var det dags för fika med Jonas.. väldigt mysigt. Vi pratar verkligen djupa saker när vi ses, men det är härligt.. vi förstår varandra tror jag. Inte för att jag kom fram till något speciellt, men det var en bra fika iaf. Sen gick vi en liten stund på stan, och sen skjutsade han hem mig.. det var väldigt trevligt att träffas, och det måste vi verkligen göra oftare.

Nu ska jag gå och ringa Amanda, för hon fyller 19 år idag.. riktigt roligt!

"Vorrei rivivere quella prima volta io e te"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0