Fredagkväll

Nu är det äntligen fredag, och det är fucking underbart (ursäkta ordvalet).. jag har varit mer eller mindre som en zombie hela veckan, så jag får nog starta med att be om ursäkt som jag har sårat någon.. hoppas att jag har lyckats undvika det, men man vet ju aldrig.. jag har inte riktigt varit mig själv om jag säger så..

Nu kan jag iaf pusta ut. Alla arbeten är inne, och jag har egentligen inga stora pluggsaker till nästa vecka.. alltså ska jag bara ta det lugnt och njuta av helgen. Tänkte börja med att sova länge imorgon.. tror att det är mestadels det jag behöver..

Imorgon kväll så ska jag till Asa.. vi ska ha tacokväll med gänget... ska bli riktigt mysigt.. är inte alls festsugen, så det är skönt med mer myskväll. Var länge sen vi träffades allihopa.. synd att Daniel är i spanien nu, men vi får göra mer sånt här när han kommer hem. Det händer ju lite händelser med vissa ur gänget.. *harkel*.. inga namn nämnda, men det är lite dålig stil.

Jag måste börja använda min almenacka igen.. på allvar.. jag har börjat "tappa bort " vad jag ska göra. Jag vet att jag har någon plan för vad jag ska göra nästa helg, men jag minns inte. Det som ligger i minnet just nu är att jag ska till Linkan om två veckor till Beckas examen, och att Asa fyller 18 den 3/2.. för vi ska festa som fan helgen efter!!!!...

Ja just det.. nu minns jag igen.. det är ju 150dagars på fredag... eller ja.. inte 150 dagar egentligen, för det är det på onsdag eller nått, men vi får ju inte fira innan skoldagar längre.. så man får bita ihop till fredagen.. Kan inte fatta att det är nästan 100 dagar sen jag planerade att supa ner mig om det gick dåligt.. känns inte så länge sen.. jag slapp ju supa ner mig, det kom senare.. men skit samma.. man ska vara glad för det lilla..

Jag är för trött för att sitta här egentligen..så jag ska nog gå och nanna kudden nu..  Jag tror att jag sover konstigt, för jag har världens ruffs när jag vaknar.. vad gör jag egentligen i sömnen?

"Ingen lek att vara fröken
Hennes kram har blivit en spark mot alla stela, tysta dårar
Och hennes varma mjuka rum är nu en benvit korridor
där hon om natten går och svär och bits och slår"

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är väl lång-ds den helgen med väll?

2008-01-12 @ 00:10:32
Postat av: Bella

Det kanske det är.. Jag är lite förvirrad, för jag har inte fått någon inbjudan, utan bara ett mail om att man måste anmäla sig snart.. :S

2008-01-12 @ 11:32:06
URL: http://kallamigbella.blogg.se
Postat av: Åsa

Det är det som är inbjudan :P

2008-01-12 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0