Ge mig blott en enda dag, där jag verkligen kan vara jag.

Nu är det fredag, och jag har skrivit klart 3 av 5 (6) arbeten.. det känns ganska bra. Jag kommer nog hinna med, trots att jag är mest okoncentrerad i världen. Det är väldigt svårt att motivera sig att skriva tråkiga saker när jag har scrubs på datorn, och mycket annat som snurrar runt i huvudet.

Scrubs är så jävla kul iaf.. tur att det finns.. det lyser verkligen upp i mörkret och gör det tråkigaste roligt.. jag brukar inte skratta högt när jag sitter själv, men det gjorde jag för när Elliot släppte ner en tvättbjörn när JD duschade.. jävlar vad roligt det var!.. sen alla kommentarer.. de är verkligen underbara. När JD ska hjälpa vaktmästaren att flytta
"Helping someone move is like oralsex, you do it once and they owe you for life"... haha.. ganska sant faktiskt :P.. haha

Satan vad kallt det har blivit ute..det är bara 3 minusgrader eller nått, men det blåser så det känns som man är i sibirien eller nått. När jag var ute med Selma förut så höll jag på att blåsa bort och frysa ihjäl samtidigt.. tung promenad måste jag påpeka..Som ni kanske märker så är jag otroligt seriös idag.. eller inte..

En sak som jag tänkte seriöst på förut är det här när man faller för någon.. Jag har väldigt lätt att gå runt och tycka om människor på avstånd.. det behöver inte ens bli något, men bara tanken på det är liksom härligt ibland.. och det tror jag att jag behöver för att orka med ibland.. Shit liksom drömmen i ettan.. visste att det aldrig skulle bli något, att jag aldrig skulle våga ta tag i det.. men bara att se honom då gjorde mig glad.. och det räckte liksom.. skit samma.. det jag ville komma fram till är att för att falla ordentligt så gäller det att det finns en bra kyss.. kyssar är otroligt, och efter en kyss kan man känna direkt om det är rätt eller fel.. det är ju underbart.. finns det liksom nått bättre än att förlora sig i en ordentlig kyss?

kyssuget ligger nog på topp just nu..

När jag var ute hade jag Winnerbäck i mina hörlurar.. han skriver verkligen direkt till mig ibland.. det är nästan läskigt.

" De kunde säkert tagit en fika.
Han skulle sett att de var lika"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0