Have I changed?

Nu sitter jag i skolan.. borde egentligen skriva på spanskan, eftersom det är därför jag sitter här. Men spanska är tråkigt och bloggen känns mer lockande.

Häxan som kallar sig engelsklärare sa faktiskt rätt namn idag! Hon tog iofs lång tid på sig innan hon sa det, men rätt var det iaf.. känns fint :-) Jag kräver inte mycket för att bli nöjd.

Jösses. Jonas tror att jag har ändrat på mig, men jag är precis som vanligt.. han tyckte att jag verkade snällare igår.. men det är inget jag har märkt av själv.. jag är precis lika mycket bitch som jag brukar vara.. moahahaha!.. det kanske inte är något att sträva efter.. men det känns lite som att jag håller på att leva upp till namnen jag har fått ibland.. negativ.. check! Bitch... check!.. Slampig.. check! 

Dagdrömmen jag nämnde igår startade nog egentligen med E, eller kanske t.o.m. med G.. men det var ju inte direkt troligt :P.. inte för att det någonsin var det.. men ändå..
Men tänk er såhär.. man sitter på en lektion som är sådär äckligt seg.. och plötsligt så knackar det på dörren.. och Han (med stor H) står där och säger "Är det ok om jag lånar Bella lite".. så jag får ju gå därifrån.. jag får slippa lektionen + vara med honom.. det är liksom bara bra saker.. lite coolare vore det ju om han hade uniform (nice!) eller om han kom på en vit häst.. haha..

En annan sak som vi pratade om igår var uppmärksamheten.. det är liksom det man behöver.. känna sig lite behövd och åtrådd.. även om det Asa (eller jag) har påbörjat är det bästa för någon inblandad.. så är det nog exakt det som vi behöver.. nu känns det som att jag skriker "behöv mig, se mig!".. men det är inte så jag menar.. det behövs inte så mycket alls egentligen.. just nu vet jag faktiskt inte riktigt själv vad jag menar..

Ge mig ett leende och en blick så är jag fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0