Hyllningsinlägg till Ashford

Idag har jag varit hemma från skolan.. sjukt ont i magen, så jag har knappt rört mig från soffan idag.. eller ja.. jag fick ju en promenad imorse när jag var på väg till skolan.. trodde att det skulle släppa, men det gjorde det inte..så jag vände när jag nästan var framme, så jag har rört på mig en del idag iaf.

Idag gick Nothing else matters på MTV.. har inte sett den videon på jättelänge, och det är ingen förlust egentligen, för den är inte så bra.. men låten är ju helt underbar!
Sommaren 2003 var det min favoritlåt.. sen när det kommer en söt kille med en gitarr i handen och spelar den för bara mig.. gissa om det gjorde att jag smälte.. Jag var 14.. han skulle fylla 17.. han kunde spela gitarr.. behöver jag skriva mer?.. ibland längtar jag tillbaka, allt var liksom lättare då.. Inget var egentligen viktigt när man var i den åldern.. det liksom bara flöt på.. G var liksom bara ett plus i tillvaron.. en bra person helt enkelt... När jag hör bohemian rhapsody  tänker jag fortfarande på honom ibland :-)

James - What CD did you buy?
Jag - Queen live at wembley.
James - Oh.. you and Graham are like made for each other ;-)


Jag saknar faktiskt  alla från Ashford ibland.. måste se till att vara hemma i sommar när de kommer!

Detta blev nästan ett litet hyllningsinlägg till engelsmännen.. underbara människor om jag får säga vad jag tycker.. Det har nog varit den bästa resan någonsin för mig.. Italien var bra också, men inte alls på samma sätt.. vill tillbaka till Ashford.. vill helst vara 14år igen då.. det var bra!

Nu ska jag nog sluta skriva..kanske har något vettigt att skriva ikväll..

"Forever trusting who we are,  and nothing else matters"

Over and out från glasshoran

Kommentarer
Postat av: lisen

åh bellra. jag saknar också engelsmännen, och dig. vi måste ses snart. i sommar. jag kommer upp och bor hos dig och allt är lika naturligt och underbart som det alltid är när jag träffar dig. så träffar vi engelsmännen, kollar om graham har klippt sig och nathan fortfarande har raggarsträng, nathan är för övrigt den enda jag har haft kontakt med på år. skriver lite på facebook ibland, men annars är dte rätt lamt. kram

2008-01-18 @ 18:09:44
URL: http://flisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0