I skolan..

Sitter i skolan nu.. jag och Asa jobbar på projektet.. det går sådär.. lite segt att sitta och läsa hela tiden, så jag skriver lite istället..

Allt är inte lätt nu.. speciellt inte för Asa.. eller för någon egentligen.. vad händer egentligen?.. Jag tror att jag blir deppigare av detta vädret.. vill ha vår nu.. jag vill att solen ska skina, jag vill rulla i gräset och jag vill kunna gå utan tjocka kläder. Den dagen när man kan gå utan jacka och bara en tröja, då blir jag lycklig igen..

Igår gjorde jag som mamma brukar säga att man ska göra.. jag skrev upp precis vad jag vill, och nu ska jag tänka positiva tankar om det.. och då ska det inträffa. Jag får helt enkelt hoppas på det. Det tror jag nästan..

Jag ska inte gå ner mig i saker, men när det händer vissa saker så blir jag bara så nere... jag vill inte bli som jag var på högstadiet när allt kändes hopplöst, för det är det inte.. det har jag insett.. men det är tungt..

Snart är det lov.. då ska jag festa med Asa, åka till linköping till syskonen, kolla balklänningar och umgås med andra människor jag tycker om.. hoppas jag.. sova är nog ändå högsta prioritet..

Nu ska jag sluta.. få något gjort

"Somebody dreams about you every single night" ( De spelar Enrique Iglesias på radion.. dålig.. men fin text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0