Jag tror han är en ängel...

Idag har det varit en bra dag.. härlig promenad, allmänt slappt.. jag känner mig lugn på något sätt.. vet inte riktigt vad som har hänt.. men det kanske är lugnet efter stormen.. stormen är den här veckan.. allt har varit galet, men nu har vattnet lugnat ner sig.. det ligger blankt igen

Såg på Pirates - Dead mans chest idag.. den är ju ok, men ettan är så mycket bättre, så den här verkar nästan dålig i jämförelse.. det är lite synd.. men den är ju fortfarande värd att se.. Johnny Depp är som vanligt sjukt snygg.. och Orlando Bloom också.

på tal om snyggingar.. måste bara ta upp den roliga händelsen som visar hur liten världen (skövde) är.. Åsa kom till skolan och var helt uppspelt häromdagen. Hon skadade ryggen under lovet.. och nu hade hon besökt sin sjukgymnast..som visade sig vara riktigt söt.. Jag började genast tänka tillbaka på sommarjobbet i somras.. Jag minns när jag gick där i korridoren mellan patienternas rum när hela lokalen lystes upp :D.. Sjukgymnasten som kom fram till mig och frågade vilket rum X låg i var verkligen jättesöt.. resten av tiden han var där hängde jag utanför Xs rum, om de skulle behöva hjälp liksom :P..
Resten av sommaren gick jag och spanade i patienternas dagskalender om det stod pvr någonstans.. om det gjorde det kunde man bara hoppas.. ibland var det en bra dag :-)..
Jag hade glömt bort honom..så tack för påminnelsen Åsa :D.. det är nästan värt att jobba där en sommar till bara för honom!
(kan finnas en gnutta överdrift i texten ovan, men han är faktiskt söt)


Tänk vad jag drar iväg när det gäller sötingar.. jag ska inte ens börja skriva om drömmen som gick på skolan i ettan.. jösses säger jag bara.. aldrig sagt ett ord till honom.. men drömma går ju :D..

Nu ska jag sluta innan jag fastnar totallt... Killar är farliga!

"Jag tror han är en ängel, för det lyser som guld i hans hår"

Kommentarer
Postat av: Åsa

Onsdag igen =) Då ska jag njuta, i torsdags var jag mest nervös. Jag ska nog försöka söka jobb där med, fast det kanske inte är så bra eftersom ryggen är som den är..

2008-01-13 @ 22:20:06
Postat av: Bella

Haha.. jag med.. jag passar lätt bättre som sjukgymnast :D.. Han är nice som sagt!

2008-01-13 @ 23:03:14
URL: http://kallamigbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0