Klockan är kvart över läggdags..

Nu är jag sådär dumt trött så att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Anledningen är återträffen igår.. Vi sov för lite som vanligt, och det får jag betala idag. trött trött trött. Men det var kul och mysigt.. så jag ska inte klaga.  

Nu har jag varit på afternoon-tea hemma hos familjen Carlsson.. det var också mysigt, men nu är jag så mätt så jag vill kräkas. Scones är helt enkelt för gott!.. Har dock lite svårt att ha tålamodet att sitta och lyssna på vuxna som sitter och konverserar om helt meningslösa saker.. jag var lite för trött för det.. men annars var det trevligt.

Usch imorgon har jag gått med på att spela i hemvärnets musikkår.. det känns skitläskigt.. som vanligt är jag för jävla rädd när jag ska göra nya saker. Det känns verkligen inte bra, och jag får nästan ont i hjärtat av att skriva om det. Känner mig så oduglig, jag kommer lätt inte vara så bra som de är där.. och jag har aldrig spelat någon av de låtar som de spelar.. jag är körd helt enkelt.. fan!.. någon som vill ta min plats imorgon?.. :-(

jag saknar.. helt klart.. tror jag hann bli bortskämd under den korta tiden.. och ibland hugger det bara till i hjärtat, helt utan anledning.. och det gör ont.. usch.. En annan dum sak är att jag inte kan sluta frysa i min egen säng.. jag fattar inte varför.. vi har liksom värme på i huset.. men när jag ligger där och ska sova så fryser jag så att jag skakar.. det är nog inte normalt.. jag är nog inte normal.. ska man bete sig så här?

Sova är det strax dags för.. trots att kl bara är 19:46.. men sånt får man leva med..

"Han kan vara värd det."
"Men vill du vänta på honom då?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0