Lång-DS

Fint jag stavade i förra inlägget.. hm.. jag skyller på att klockan var sent.. det kan bli så ibland..

Jag fick iaf släpa mig upp kl 8 igår och försöka vakna ordentligt innan vi åkte mot Forshem och helgens lång-DS.. Väl där var det mycket möte.. men det var kul ändå.. Ingela och Frapp är så härliga.. nästan synd att de ska avgå.. men om vi hittar nya så kommer det säkert bli toppen också.
Så härligt att vinterhajken nästan är färdigplanerad.. helt underbart!.. så vi kunde ta det ganska lugnt.. grymmaste gänget ät vi ju nu!-- toppat lag :P

På kvällen mimades det till låtar, och detta spelades in.. allmänt läskigt, så jag och Åsa gjorde en saga istället.. kanska lite för sorglig.. men bra var den :D.. Det blev mycket prat och urusla skämt hela kvällen..jag fick även ett nytt smeknamn, som jag aldrig kommer att gilla.. Jimmy har bara 18 ggr kvar att säga det.. han sparar.
På kvällen planerade vi Jimmys livsverk. än så länge är det ganska hemligt... men det kommer att bli grymt!..

Idag var det lite mer möte.. seriöst snack om disktriktets framtid.. men jag känner att det kommer bli bra ändå.. det löser sig alltid..Det var en helt ok dag.. men jag var trött som fasen.. och jag skämdes en del.. men skit samma!.. det är nog glömt snart.. hoppas jag :P..

Vet inte riktigt hur jag ska tolka allt.. vill egentligen inte tolka alls.. jag vet inte riktigt vad jag vill själv.. eller.. jag vet ju vad jag egentligen vill.. innerst inne.. men jag vågar liksom inte hoppas.. så just nu ser jag det som ingenting.. mest mysigt.. Var ju kanske inte det bästa som kunde hända.. men jag vill inte.. och jag kan inte kalla det ett misstag.. Allt känns liksom för bra för det.. äh.. nu ska jag inte hålla på och försöka förstå.. jag blir inte klokare för det..

Om helvetet existerar så kommer jag garanterat dit.


"Om du finns, om du kan, om du vill komma hit
Kom hit, kom hit
och slunga mig rätt in i smeten
Jag faller med flit "

(mycket fin låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0