När vi gick i solen

Nu haf jag äntligen fått igång vår dator ordentligt.. och allt finns kvar! Yay!..
Nu sitter jag och lyssnar alla låtar jag har på mina mottagna filer.. just nu lyssnar jag på "Du och jag mot världen" med Peter LeMarc, den är verkligen underbar.. och jag blir glad bara av att höra den.. Med den här så minns jag hur jag kändes.. Den här låten var lycka.. Det var så länge sen nu.. men det var en bra tid. Skulle vilja att han fortfarande fanns, fast inte riktigt så som det var.. men jag saknar ändå våra samtal på kvällarna.. flera timmar i telefon per kväll..det var nog verkligen det jag behövde just då..pirret fanns där, även om det inte fanns någon kemi sen.. Sen var det ju tyvärr jag som förstörde det.. synd, men jag hade inte samma känslor som han hade.. hoppas att han kan förlåta mig för det i framtiden.. Han gav mig lyckliga stunder.

Idag kommer mamma och pappa hem igen.. ska faktiskt bli ganska skönt.. jag är som sagt inte gjord för att vara ensam.. är för pratsjuk för det.. De ska tydligen ha med sig god lax hem till mig.. låter mums!
Ikväll kommer Asa hit också.. känns skönt.. behöver prata med henne känns det som, ordentligt.. jag måste få lite koll på mina tankar, och jag har lättare att se vart jag står när jag berättar för henne... hon förstår liksom.. hon lyssnar.. tack för all hjälp jag har fått av dig! Tack för att du lyssnade på mitt tjat hela hösten!

Jag kunde inte somna igår.. jag vet inte varför.. allt kändes väldigt tungt, och jag fick nästan svårt att andas.. nyår var nog en större ansträgning för mig än jag trodde, men jag tror att jag klarade det ganska bra..  Jag har lärt mig hålla tag i mina känslor.. inte visa vad jag egentligen vill.. Fast det blir svårare om natten.. det var nog därför jag inte kunde somna.. så nu är jag trött som vanligt.. sånt jag får leva med..

Nu längtar jag som en galning till våren.. vill veta vad som händer med allt, om jag kommer bli kär till våren, för det vill jag verkligen.. Kärlek är nog den bästa känslan..för då försvinner allt annat, och man får någon att leva för liksom.. har aldrig vågat det på riktigt.. jag har lärt mig att hålla igen, men det vore härligt om han med stort H kom och swept me of my feet.. det behövs nog inte mycket för att få mig att ramla..

gay gay gay säger jag nu som jag skulle sagt om jag hade sagt allt detta högt.. min kvinnlighetspoäng ligger väl på 9 nu för att jag håller på såhär.. sånt ni får leva med.. om jag ska vara ärligt så fattar jag inte riktigt varför folk läser.. jag skriver ju bara massa strunt ändå.. luddigt och utan substans. men tydligen är jag spännande...

Men nu måste jag få något gjort..tack och hej

"Låt ingen trycka ner dig, låt ingen djävul komma åt dig.
Ge mig din packning och jag bär den,
för det är du och jag mot världen

Vi två vi hör inte hemma någonstans.
Här är vi kind mot kind ännu i denna livslånga dans.
Trots att jag har kysst var millimeter av din hud
är det som första gången jag rör vid dig nu.
Så när vi fortsätter på färden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0