Nära-döden-upplevelse på vägen till skolan..

Ok, det kanske är att ta i att säga nära-döden-upplevelse, men det var läskigt.. jag vet inte hur många som råkade vara ute och spatsera under de kyligare timmarna på morgonen.. jag råkde nämligen vara påväg till skolan sisådär 7:20 imorse.. det var snorhalt ute!.. och min första kilometer är mer eller mindre nerförsbacke hela tiden. jag fick gå väldigt långsamt, och ändå gled jag största delen av vägen.. var väl nära 20 seriösa ramlingar, men jag höll mig på benen hela vägen.. jag har nog aldrig känt mig som Bambi på hal is så mycket som imorse..

Idag har jag för första gången tömt min nya kamera förresten... fick den i julklapp, men jag är usel på att ta med den och faktiskt ta lite bilder! Jag ska bättra mig.. jag lovar..
Men nu är det nog dags för lite egobilder, och lite annat..

.

Förklaringen till bilderna kan vara bra..
1. Jag på julafton.. jag är inte så glad som jag ser ut.. för mycket släkt :-P
2. Annandagen.. fick testa Majas peruk.. haha
3. Allmänt sliten.. Antagligen när jag var ensam hemma.. för mycket fritid
4. Igår hade jag håret i en knut hela dagen.. det blev lockigt! :-D Wiho!
5. Taget alldeles nyss.. när ett troll har badat och inte borstat håret än..så ser trollet ut sådär
6. Underbara Asa :-) Ser glad ut som vanligt
7. Bara för att min kusin Maja blev riktigt söt på ett kort :-)
8. Mina söta sockar (som jag tror att Asa har)

Idag är jag bara trött, så jag ska inte ge mig in på att försöka reda ut mina tankar.. istället tänkte jag slänga mig i soffan under en filt och kolla på Secret Window.. Johnny Depp är underbar, och jag är sjukt sugen på film.. Sen ska jag soooova!

"Där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick. Allt jag hade förstorat"


Typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0