Set myself on fire

Nu är det tisdagkväll.. och jag överlevde första dagen i skolan, även om det kändes lite tungt. Blir bättre imorgon när Asa kommer också. Vi ska sitta kvar efter skolan och försöka göra klart alla våra hemska arbeten. Det löser sig nog.

Ikväll masserade jag mamma igen. Vi har någon läskig aloe vera-kräm som ska gå in och vara bra för musklerna.. det dumma är att den bränner väldigt mycket efter ett tag, så efter att jag nu har masserat in den i min mammas axel i ungefär en timme så bränner mina händer som satan!.. De känns helt kalla, men det sticker i dem hela tiden. usch.. men mamma blev glad iaf.. hon tycker fortfarande att jag ska bli massös eller jobba som naprapat.
"Du hittar alltid nya ömställen, men det är nog bara nyttigt".. Haha.. låter ju vettigt.. jag går på känsla :-P

Jag har kommit på vilken låt jag skulle vilja sjunga som duett (om jag kunde sjunga någorlunda vettigt).. det är "Att fånga en fjäril" av Lars Winnerbäck.. den är så fin, och så sann... Vill helst sjunga med Winnerbäck himself, men vem som helst fungerar  egentligen.. den stämningen som finns i den låten knäcker det mesta.

haha.. fick nyss ett sms från min syster.."Hej. Läget? Jag kom på att jag har gått i skolan 6 år längre än du har. Eftersom jag känner mig som max 20 år måste ju du vara fjortis:-). Stor puss".. Logiken har återigen talat.. ibland vet jag inte vad hon får allt ifrån.. pucko :P.. Om tre helger ska vi åka hela familjen till Linköping och fira hennes examen.. färdig socionom och allt, jag är så stolt över henne!

Dags att sova strax.. hörde mummel (Åsa) om att vi skulle ha review på engelskan imorgon, men det vore bara ren ondska. Iofs är Agelii en lärare från helvetet.. så det kan stämma.. hoppas inte!

"Vi kallar oss vänner, det är svårt att vara när man längtar och känner
som vilka vänner som helt, vilka mänskor som helst.
Ungefär, du kan säga kär"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0