Sprallig

Nu så här på kvällen känner jag mig lite busig.. jag hittade en mask bredvid datorn igår.. det tog jag som ett tecken att det var meningen att jag skulle använda den :D.. snart kommer ni se mig utför hjältedåd om natten, men ni kommer inte veta att det är jag.. för jag har min mask.. haha.. vad har jag druckit idag?

(Världens suddigaste kort btw)
image35

Är faktiskt lite avundsjuk på A.. just nu har hon exakt det jag ville ha.. inte för att jag vill ha hennes J.. men liksom själva känslan.. riktigt orättvist.. fast klart att jag är glad för hennes skull ändå.. jag har iofs vetat hela tiden att det skulle bli såhär.. det syntes liksom första gången de träffades.. sen vet ju jag om att alla mina kompisar är så kåta ...haha.. men det blir nog bra.. Jag är glad för deras skull, men innerst inne är jag avundsjuk.. fast på ett bra sätt förståss :P..

Imorgon ska vi ha redovisning om sexualkunskap.. kan bli spännande.. vi har bara flummat ut runt ämnet.. men det är ju ingen seriös kurs direkt.. så vi överlever nog.. vi tänkte först att vi skulle komma in i klassrummet med knullruffs och lite andfådda, men jag tror att vi skippar det :P.. haha

Jag har lust att åka iväg nåonstans.. ska iofs till forshem.. men det är lite för nära för att räknas.. linkan om två helger.. känns kul.. men jag vill någon annanstans egentligen.. vidga mina vyer liksom.. Åmål kanske? :D.. haha.. göra som Erik och Jonte och bara åka så långt fritidskortet räcker, och sen spendera en dag i denna håla genom att dricka folköl.. när våren kommer.. då åker jag.. vem ska med?

Idag gjorde jag min plikt och ringde dirigenten och avsa mig rollen som tubaist i hvmk.. och imorgon tänkte jag göra min plikt som fadder åt töreboda scoutkår.. hatar verkligen att prata i telefon med folk jag inte känner, men jag får bita ihop..
På tal om det så ringde det en kille till mig igår.. från Linköpings universitet.. tekniska delen.. (haha).. han frågade om jag hade fått deras tekniska magasin osv... lite pinsamt.. för det har jag redan slängt... jag förklarade lite snällt att jag inte var så intresserad av tekniska ämnen... så vi pratade lite allmänt om LiU.. han verkade lite bortkommen, och han visste inte riktigt vad han skulle säga.. haha.. jag vet fortfarande inte riktigt vad han ville.. men jaja..

Nu sitter jag och lyssnar på Linkin park.. (skratta om ni vill).. så grymt.. hade en ordentlig LP-period för några år sen.. så nu minns jag allt.. ni skulle se mig, för jag sitter här och försöker rappa.. jag måste sluta försöka sjunga med i allt jag hör.. inte friskt ju..

Nu har jag seriöst bara skrivit babbel.. men som sagt.. jag är lite sprallig..har bara träffat föräldrarna idag.. och det är för lite för min sällskapssjuka.. blir nog mer seriöst imorgon kanske..

"Everyone feel so far away from me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0